Myskväll

Igår hade vi myskväll! Vi började kvällen med gemensam matlagning, det blev tacos,ovanligt?
Efter det dukade vi upp med allt gott vi kunde hitta. Chips, dip, nötter, lakrits, godis, choklad och dricka. Vi var verkligen värda detta efter en proppfull vecka med massa nya intryck. Man blir så trött av att hela tiden behöva tänka, man kan ju inte ens prata engelska utan att tänka:P Vi lekte lekar och sjöng sånger, dansade lite tillsammans och gjorde grimaser över till grannarna, fantasirikt! I Holland börjar man parta vid 11 ungefär, sen slutar man ungefär vid 4. Vi började med Tacos vid 8 och 24.00 låg vi alla och sov. 

08.00 Anna går upp och tvättar, duktigt gjort tycker jag
09.30 Sofie och Sara smyger upp, jag försöker låtsas sova för att få vara i fred
10.00 Jag ger upp och tar mig ut ur sängen
10.30 Frukosten serveras, en hel buffé nästintill och ALLA hjälptes åt, tro det eller ej.
Nu ligger Anna och jag o vilar i sängen, klockan är 11.47. Vi hade planerat en mysig dag på stan med shopping och glassätande men regnet öser ner. Fy så tråkigt... Hoppas innerligt på att det snart blir bättre för jag måste hitta en fin klänning. Ikväll vankas det nämligen pubrunda med hollandisch people.

 Vi Saknar dig GUN!

Här kommer lite bilder på vår öldusch och från min praktikplats.
   

Kommentarer
Postat av: gun

äntligen en ny rapport.. snacka om att vara nyfiken,lr intresserad hur som vill jag vara delaktig.
Gott att ni hade en fin kväll. Synd med regnet idag hoppas det regnar över snart. Hälsa alla goa duktiga tjejer Jag saknar er oxå kram kram

2008-04-05 @ 12:55:29
Postat av: anton

Hej Älsklings elina!
saknar dig hur mycket som heslt!!!!!
jag vill höra ifrån dig... du verkar inte ha telefonen på?=)
det är jätte jobbigt o inte veta hur det är med dig!
hoppas ni hade det mysigt o roligt igår på eran fest kväll!
ha det så bra!
Jag Älskar DIG!
puss puss

2008-04-05 @ 23:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0