Return of the Routins

Ja nu har vi varit i Holland över en vecka och rutinerna börjar sätta sig.

Sara och jag gick en två timmars promenad igår kväll, vi har lovat att vara hurtiga medans vi är här och sedan körde vi vårt ,nu mer dagliga träningspass i sängen. Det är perfekt med vår dubbelsäng, man kan ta upp hur mkt plats som helst =) Trist bara att inte Anna och Sofie vill träna med oss, vi hade kunnat tävla om vem som svettats mest...






Idag ringde Annas väckarklocka som vanligt vid halv 7, som vanligt låg vi kvar en liten stund. Sedan gick vi, som vanligt, upp och kokade oss gröt och hällde på äppelmos och mjölk. 07.50 tar vi som vanligt på oss skorna och traskar till bussen och precis som vanligt får vi vänta lite för länge, så där lagom länge så man hinner bli lite irriterad!
Som vanligt tog bussen 57 minuter och vi var framme vid Boomerang 08.58... Men vi ändrade faktiskt lite på rutinerna idag för vi ringde nämligen på karakotchers ringklocka istället för kakarotchers, men det var mest för att vi tittade fel! Dagen på förskolan var ungefär som vanligt, fast egentligen kan man inte säga så eftersom barn aldrig beter sig likadant, men vi var ute samma tid, lunch samma tid och gick hem samma tid...



I övrigt är vi alla lite småsjuka (Som ni kanske ser på bilden ovan?). Trodde till en början att det berodde på möglet i köket, men jag lyste lite fint i min hals och såg vita prickar på mina köttbullehalsmandlar och är det något jag vet vad det är så är de det... Förhoppningsvis blir allt bättre o imon kan jag INTE stanna hemma för då har Anna och jag bokat in ett möte med en förskollärare på Boomerang, vi har till och med förberett frågorna =) Antons fina SMS gör att jag överlever alla dåliga stunder och idag fick jag ett alldeles alldeles underbart SMS på bussen hem... Men det tänker jag inte berätta om hihi
image6

Kommentarer
Postat av: gun

äntligen... jag har längtat efter rapport.
Vilka rutiner ni har, det låter fint.
Det känns som om ni har det fint klarar er bra.
hoppas att halsen blir bättre.
ha det så gott jag tänker på er hela tiden
hälsa alla
Kram Gun

2008-04-08 @ 17:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0