Kroppdag

Efter en enlektions dag i skolan var det äntligen dags att hämta Anton vid tåget! Jippie
Vi tog en runda på stan för att sedan dra vidare till Gullabo/Lybäcksholm till min älskade mormor och morfar.
Dom bor långt ut i dom småländska skogarna på en liten gård med massa katter!!!
Dagen till ära hade mormor gjort kroppkakor, fråga mig inte varför det heter så? Vi åt så vi sprack, nästan i alla fall.
Anton och jag fick sedan en kurs i kroppkaksbak så nu ska vi upp till Eskilstuna och bjuda... mums

Det är nåt speciellt med att vara hos mormor och morfar. Det är så lungt och enkelt, så långt ifrån all stress och mekaniska prylar. Dessutom ser min mormor och morfar själva ut som att vara tagna direkt ur Emil i lönnerberga och som grädde på moset heter min morfar Alfred =)

   
                                      Morfar och Anton ser två rådjur...


Kommentarer
Postat av: anton

Hehe.. ja jag såg faktiskt bara ett.. men det kanske var två som din morfar sa.

2008-02-29 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0