Tårar

image10


Idag hade vi minnesstund för Lena.

Det var så skönt och så underbart att få gråta tillsammans med andra som jag vet känner samma saknad!
Lenas föräldrar och dotter  var med, en sån oerhört stor sorg, att förlora sitt barn eller sin mamma...
Vi läste dikter, sjöng sånger, lyssnade på sånger och mindes Lena som den fantastiska person hon var.
Jag tror det var först idag jag insåg att hon verkligen är borta, för alltid! jag kommer aldrig mer få se henne, aldrig mer få höra henne skratta eller vara arg. Det är en så stor saknad som bara inte går att beskriva med ord!

Skulle egentligen bara vilja stanna hemma, men det är bättre att göra saker, jag vet att Lena skulle säga "Ryck upp dig nu". Sen fyller ju min barndomsvän Fia 20 år, och det får man inte missa! Fast egentligen fyller hon bara 4, det är ju skottdag idag =) (den dag då, det enligt tradition, även är tillåtet för flickor att fria...)


Kommentarer
Postat av: Karin

Elina, vad roligt att du skaffat blogg!!! Jag kommer garanterat vara en av dina läsare framöver :)

Hoppas du har det bra trots omständigheterna (läste på din blogg). Njut av helgen!

Kramelikram Karin H

2008-03-01 @ 11:27:40
Postat av: malin

Hej Elina! Roligt att läsa din blogg:) Hoppas att det känns bättre nu, att det kanske börjar falla på plats (även om det inte går att fatta att såna saker händer).

Jag & Petter har nästan bestämt oss för en lägenhet här i Eskilstuna till sommarn! Så inget Östersund alltså. Men vi hoppas och håller alla våra tummar hehe på att du flyttar upp hit:) vore så skoj!! Ta hand om dej, kram

2008-03-04 @ 09:20:55
URL: http://marne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0