VÅR

Idag är det VÅR i Kalmar...
och jag har varit duktig och bara gjort nytta!
Började dagen med 3 föeläsningar på 2 timmar för att sedan dra vidare till friskis och köra ett hårt gympass.
Var väldigt nära att jag struntade i träningen för att komma tidigare hem till Anton, men i sista sekund skärpte jag mig och det ångrar man ju inte direkt efteråt (sommaren 2008 är nära!)

Hemma väntade min finaste och jag önskar att det alltid vore så! Att Anton är hemma och väntar på mig, det är så mysigt, hihi. han hade knappt gått upp och inte varit ute på hela förmiddagen så vi bestämde oss för att gå till Holmen och njuta av det fina vädret. Kameran följde med och vi hade en oerhört trevlig stund tillsammans!



Ikväll blir det jazzkonsert med Hanna klockan sju, och sen invigning på City gross för mig, Anton, Alice och mamma!

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

Mysiga bilder=)

2008-03-05 @ 17:49:55
Postat av: malin

hur går det med praktiken?? vi får träffas snart! kanske en fika någon dag du o ja? kram!

2008-03-17 @ 11:21:25
URL: http://marne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0